Betalning

Betalning måste ske i förskott.

Betalningsätt: Kort,Bankgiro och Swish!

Bankgiro: 877-4523

Ange namn & personnummer som OCR-referens.

Swish nr: 123 269 78 03  (Ange pers.nr.)

Delbetalning: Vi erbjuder finansiering via Resursbank, räntefritt upp till 24 mån.

ALLA KÖP GÄLLER I 12 MÅNADER!!

Avbokning

Avbokning av körlektion skall ske senast kl 13:00 vardagen innan ditt besök. Om inte, debiteras man med fullt pris.
(Ring receptionen på 08-550 850 20 eller maila till info@telgetrafikskola.se).

Kontoret är obemannat på helgerna! Måndagslektioner avbokas senast kl. 13.00 fredagen innan. Avbokning kan ej ske under helgen, varken på telefon, hemsidan eller mail!

Avbokning av Risk 1, Risk 2 (Halkbana) och Handledarkurs skall ske senast 2 vardagar innan, annars sker debitering.

Vid avbokning av hel kurs/samtliga körlektioner m.m, tar vi ut en administrativ avgift på 10% av kursavgiften.

Vid retur av paket debiteras ni med en administrationsavgift på 10%. Vid brutet paket räknas körlektioner m.m. styckvis.

Retur kan ej göras på teorimaterial såsom lösenord till elevcentralen eller böcker.

Vi följer STR praxis för avbeställning av teorikurser och körlektioner.
www.str.se

apr